2018. február 28., szerda

Top 5 Szerda - #9 Urban fantasy könyvek a polcomon

Sziasztok Kedveskék!

A februári hónap eddigi témáihoz híven, a mait is kissé átvariáltam. Mivel eddig nem olvastam számottevően az urban fantasy műfaján belül, így nem tudok kiemelni öt ilyen olvasmányt, főleg olyat, amiben a romantikán nagy hangsúly van. Éppen ezért arra gondoltam, hogy összegyűjtöm azokat az urban fantasy könyveket a polcomról, amiket még nem sikerült kézbe venni, de ott szerepelnek a várólistámon.
🗓 Lássuk akkor az utolsó februári top ötös listát. 🗓
Steph Pfeiffer
.....................................................................................................................................................................
Nail Gaiman – Amerikai istenek
A történet iránt főként az keltette fel az érdeklődésemet, hogy a könyvből készült sorozat producere Bryan Fuller, kinek neve a Hannibal sorozathoz fűződik. Ezt a féltéglás könyvet már tavaly elkezdtem olvasni, viszont nem igazán haladtam vele. Helyette viszont rákattantam a sorozatra, ami szerintem irtó jóra sikerült. Bár, voltak random kanyarok a történetben, mégis nagyon ígéretesnek tűnik, mind a sorozat folytatása, mind maga a regény. Jelenleg nem érzem magamban az affinitást a könyv folytatására, de ott csücsül a polcomon, szóval bármikor leemelhetem a "kicsikét".

Joss Stirling – Crystal (Lélektársak 3.)
A Lélektársak sorozat harmadik része már igencsak hosszú ideje várakozik a várólistámon. Az az igazság, hogy Sky és Phoenix történetének olvasása közt is hosszabb idő telt el, tehát nem olvastam egyből egyiket a másik után. Crystal és Xav egymásra találása még várat magára, de tudom, hogy ha egyszer rászánom magam, akkor tetszeni fog ez a szál is. Nekem eddig Phoenix és Yves kapcsolata tetszett a leginkább, talán pont azért, mert egymás teljes ellentétei. Talán Xav is közel kerül majd hozzám. Az biztos, hogy Yves-nak sikerült.
 


V. E. Schwab – Egy sötétebb mágia
Fekete báránynak érzem magam, mert még nem volt szerencsém ehhez a sokak által dicsőített kötethez, pedig már a második is rész a polcomon van. Minden booktube csatornán szembejön velem az Egy sötétebb mágia, úgyhogy azt sem mondhatom, hogy nincs külső ráhatás. Viszont azt látom az olvasási szokásaimon, hogy mostanában a fantasy elemtől mentes könyveket részesítem előnyben. Remélem, jön majd egy olyan időszak, amikor rákattanok a fantasy műfajú könyvekre, és egymás után darálom őket…


Anne Bishop – Vörös betűkkel
Már említettem, hogy tavaly sikerült megszereznem ezt a gyönyörűséget, de még mindig nem olvastam el. Van bennem egyfajta félsz, mert sok részes sorozatról van szó, és mire az összes megjelenik, az még hosszú hosszú évek. Szóval ez is az oka, hogy nem sürgetem magam az olvasása felé. De ugyanakkor visszaemlékszem arra, hogy milyen lelkes voltam és kíváncsi, ami persze még mindig megvan, csak azóta sok-sok más könyv is bekerült az érdeklődési körömbe.


J. K. Rowling – Harry Potter és a Bölcsek köve
Klasszikus olvasmányról van szó, de nálam mégis várólistás. Fejembe vettem, hogy elolvasom a Harry Potter sorozatot, ami talán az urban fantasy legek legje. Mostanában egyre nagyobb késztetést érzek, hogy végre nekivágjak az első résznek, mivel Harry Potter film-maratont csaptunk a hétvégén (vagyis az utolsó két rész még hátra van). Bár, kicsit tartok attól, hogy nem gyerek fejjel már nem fog akkora élményt nyújtani, de a filmek még mindig nagy hatással voltak rám, ennyi év után is. Akkor J. K. Rowlingnak miért ne sikerülne?


molyolók, top-ötök moly zóna 
eredeti kiírás goodreads

Ti hogy álltok az urban fantasy műfajjal? Vannak kedvenceitek?
Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése