2017. augusztus 19., szombat

Brittainy C. Cherry - Tűzeső

Brittainy C. Cherry
Tűzeső


Fülszöveg
Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.
Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Véleményem

Sziasztok, kedves Olvasók! Ella Fisher újra a fedélzeten, és most egy velejéig szenvedélyes kötettel jelentkezek, mégpedig nem mással, mint Brittainy C. Cherry Tűzesőjével. Be kell, hogy valljam, már az első rész elolvasása után odavoltam Brittainy írói stílusáért. A Lebegés egy igazi színfoltként emelkedett ki a romantikus kötetek kategóriájából, szóval hatalmas kíváncsisággal vártam már a sorozat második részét. Bár közel nőttek hozzám az első rész szereplői, én kimondottan örültem, hogy nem az ő történetüket szeretné folytatni az írónő, hanem egy teljesen új sztorival tér vissza, ami tematikájában és műfajában erősen hasonlít az első könyvhöz. Hát íme, itt a Tűzeső, aminek tökéletlen borítója tökéletesen illik a tartalomhoz. Tetszik ez a borítóválasztás, de tényleg! 💖

A Tűzeső két főszereplője Logan és Alyssa, akiknek kapcsolata eleinte barátságként indul, majd erősödik szenvedélyes szerelemmé. Logan egy nehéz sorsú fiú, akinek anyja drogfogyasztási problémákkal küzd és aki maga sem veti meg ezen szerek használatát. Ezzel szemben Alyssa élete egyszerűbb és stabilabb. Bár a lánynak megvannak a maga démonai, ő jelenti Logan életében a stabilitást és a biztonságot. Főszereplőink tele vannak szenvedéllyel, kitartással és rossz döntésekkel, ami abszolút emberivé teszi őket. Logan és Alyssa két olyan személyiség, akiket egyszerre lehet szeretni és utálni. Hogyha megkérdeznétek, hogy én hogyan viszonyultam hozzájuk a regény nagyobbik felében, lehet, elszomorítanék sokatokat…

Saját szerkesztés

Az írónő által felvetett témák nagyon maiak és átérezhetőek. Logan drogproblémai és az anyukájával való kapcsolata mélyen érintett, ez a része kimondottan tetszett a Tűzesőnek. Nincsenek bárányfelhők vagy rózsaszín szappanbuborékok ebben a történetben. Itt a metsző valóság a főszereplő. Tehát kapunk drogfüggőket, csonka családokat, betegségeket és karrierista személyeket, ami utóbbi valljuk be, egész mindennapinak számít a korunkban. Szóval társadalmi problémák terén ez egy igencsak erős történet. Ennek köszönhetően persze számíts rá, hogy a Tűzeső nyomasztani fog a cselekmény nagyobbik felében.

A nyomasztó alaphangulaton túl temérdek szenvedést kapunk szereplőink részéről, akik kissé döntésképtelenek, miközben az önfeláldozás csapdájában tengődnek. Logant legszívesebben lábon rúgtam volna 💪 a történet egyes pontjain, ahol a rossz döntései által kegyvesztett szerencsétlent játssza. Haver, ne már! Leszakad az agyam, tedd már túl magad a történteken… Ezzel szemben Alyssa egészen nemes karakter, akire fel tudtam nézni. Neki is megvoltak a gyenge pillanatai, amikre nem éppen a legbüszkébb, de a hibáival együtt is egy szerethetőbb és értékelhetőbb személyiség, aki nem mellesleg zongorista álmokat dédelget, ami már magában szeretnivaló törekvés. 

A regény elején még nagyon otthonosan éreztem magam Logan világában. Hangulatos jelenetekkel mutatta be Brittainy C. Cherry főszereplőink barátságát és egymás iránti tiszteletét. Ám amikor elkezdenek komolyabbra fordulni a dolgok, a történet okádja magából a tragikus jeleneteket, a szívszaggató beszélgetéseket, amiktől nekem ez az egész egy nagy pocsolyává vált a végére. A szerelem és a hűség ábrázolására az írónő egyrészt használ érdekes és hiteles elemeket, és olyanokat is sajnos, amiktől inkább a falra másztam volna. De lehet, csak nekem kezd már elegem lenni a „szeretlek, de nem érdemellek meg, nem tehetem tönkre az életedet” szituációkból.



Összességében azt mondhatom, hogy a Tűzeső egy zseniális és egyben idegesítő történet, ami vegyes érzelmeket keltett bennem. A szereplők a maguk módján egyéniségek voltak Logant leszámítva, aki többször felhúzott. Olyanoknak ajánlom, akik szeretik a csepegős sztorikat és a tragédiákat. Egy tipp: százas zsebkendő nélkül neki ne álljatok ennek a regénynek!

Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése