2017. május 23., kedd

Könyves felmérés A-tól Z-ig Booktag


Sziasztok! Ma a Könyves felmérés A-tól Z-ig nevű booktaget hozom el Nektek, amire a Lap lap után blog szerkesztője, Annie hívott meg – ez a kiscsaj mindig kitalál valami finomságot nekem – köszönöm szépen a kihívást! Az én kihívottam pedig nem más, mint: Virág a Never Let Me Go blog szerkesztője (Virág, fantasztikus a blogod! Várom a válaszaidat!).

VÁGJUNK IS BELE!

Author you’ve read the most books from - Író, akitől a legtöbbet olvastál
Erre egyértelműen Colleen Hoover a jó válasz az én esetemben, eddig az összes magyarul megjelent regényét olvastam + egy angol kisnovelláját, a Maybe Not című kis kötetet. Colleen az egyik kedvenc romantikus szerzőm, szóval még sokáig maradok lelkes gyűjtő és rajongó. 💛
Best sequel ever - Legjobb folytatás
Tahereh Mafi Ne érints! sorozata igazi pálfordulást mutatott be, amikor a vontatott és kevésbé meggyőző első rész után a második és harmadik rész olyan izgalmasnak bizonyult, hogy végül az egyik kedvenc sorozatomként könyvelhettem el. És elvileg várható még folytatás a sorozathoz!
Currently reading - Mit olvasol jelenleg?
Jelenleg Kristin Hannah Fülemüle 🐦 című könyvét olvasom a Park kiadótól. Ez egy történelmi regény, ami egy francia családról szól a második világháború idején. Eddig nagyon érdekes a történet...



Drink of choice while reading - Milyen italt választasz olvasáshoz?
Olvasás közben általában vizet szoktam kortyolgatni 🍸 – elég keveset iszok olvasás közben, ezért nem is készítek be semmilyen különleges innivalót, mint például limonádét vagy teát esetleg forrócsokoládét.
E-reader or physical book? - E-könyv vagy papír alapú könyv?
Nálam a papír alapú könyvek a nyertesek egyrészt a gyönyörű borító miatt, másrészt a kényelmi szempontok miatt. Laptopon nem szeretek hosszabb szöveget olvasni, mert hamar megfájdul a fejem, az ebook pedig nálam nem igazán vált be.
Fictional character you probably would have actually dated in high school - Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában
Erre két jelöltem is van. Első jelöltem Matthew Watkins 💚 a Szeretni bolondulásig (Jessica Park) című regényből, mert szeretem, hogyha egy srác intelligens és gondoskodó. Másik jelöltem pedig Philip Digby 💙 a Csak a bajt hozod rám (Stephanie Tromly) című műből, mert imádom hogyha egy srác kitűnik a tömegből, szeret beszélni és különleges a stílusa. 
👇👇👇👌
Glad you gave this book a chance - Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt
Deirdre Riordan Hall - Sugar című regénye éppen ilyen volt. Eleinte nem mertem megvenni, ezért csak a könyvtárból kölcsönöztem ki... végül szenvedélyes szerelem lett a vége, ezért végül meg is vettem.
Hidden gem book - Rejtett gyöngyszem
Az én örök rejtett gyöngyszemem Amy Kathleen Ryan - Ragyogás 🌟 című sorozata, amit az elejétől a végéig imádtam annak ellenére, hogy eleinte nagyon féltem a scifi műfajtól. Tényleg srácok, adjatok neki egy esélyt, meglehet, hogy egy új kedvencet avathattok.
Important moment in your reading life - Egy fontos pillanat a könyves életedben
Az egyik fontos pillanat, amikor Kristin Cashore Zsarát című könyve megszerettette velem a fantasy műfaját. A másik fontos pillanat pedig, amikor megkaptam életem első recenziós példányát a csodálatos Gabriella Eldtől, akit azóta is imádok. Annyira boldoggá tettél, Gabriella! 💙



Just finished - Most fejeztem be
Most fejeztem be V. E. Schwab Egy sötétebb mágia című könyvét, és te jó ég… Ez a könyv… Mikor jön a folytatás? Ugye még idén? Kérlek, kérlek…
Kinds of books you won’t read - Könyvtípusok, amiket nem olvasol
Erotikus… KÖNYVEKET… NEM… OLVASOK. NEM. 💣
Longest book you’ve read - A leghosszabb könyv, amit olvastál
Az eddigi leghosszabb könyv, amit olvastam Karen Rose – Számolj tízig című regénye, ami nem kevesebb, mint 726 oldalas. Nagyon büszke vagyok rá, ezek után cél a nyolcszáz.
Major book hangover because of - Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv
Marie Lu - Legenda trilógiája olyan fantasztikus volt, hogy nehéz volt rávennem magamat az utolsó rész elolvasására, mert féltem megválni az írónő által felépített világtól. A másnaposságomat csupán az a tény enyhítette, hogy idén már várható Marie Lu másik trilógiájának első része, a The Young Elites. 😁


Number of bookcases you own - A könyvespolcaid száma
Jelenleg négy könyvespolcom van, amik már most csordultig vannak tömve könyvekkel. Nem tudom, hogy valaha megszűnik-e a helyhiány 😩, amivel állandó jelleggel küzdök, de a remény hal meg utoljára.
One book you have read multiple times - Egy könyv, amit többször is elolvastál
Őszintén megvallom, hogy még nem olvastam újra könyvet – annyi olvasatlan könyv áll a polcomon, hogy inkább az új és ismeretlen történetek vonzanak, így még példa nélküli az életemben az újraolvasás… Talán majd idősebb koromban. 👵
Preferred place to read - Kedvelt hely olvasáshoz
Szeretek a buszon vagy a villamoson ülve olvasni, mert ott valamiért képes vagyok teljesen belemerülni az adott regénybe a zajoktól függetlenül. Csendbe könnyebben elkalandozik a figyelmem, viszont a hangosabb zajok zavarni szoktak… Elég speciálisak az igényeim… 😓
Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read - Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál
„Nem akarok félni többé! Bátor akarok lenni! Azt akarom… hogy végre elkezdődjön az életem!” - Jenny Han - A fiúknak, akiket valaha szerettem



Series you started and need to finish (all books are out in series) - Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned
Susan Ee - Angelfall trilógiájának már minden részét beszereztem, csak éppen időt nem sikerült még szakítanom rá… De még idén sikerülni fog… maximum jövőre… Remélem. 😧
Three of your all-time favorite books - Három legnagyobb kedvenced
Nem vagyok valami erős a kedvencek kiválasztásában, mert sok könyvet szeretek más és más tulajdonságuk miatt, de a kérdés kedvéért megemlítek hármat más-más műfajból: Deirdre Riordan Hall - Sugar; Ruta Sepetys - Árnyalatnyi remény; Kristin Cashore – A garabonc.

Unapologetic fangirl for - Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz
Marie Lu Legenda trilógiája.
Very excited for this release more than all the others - Új megjelenés, amit legjobban vársz
Rengeteg könyvet várok már nagyon, íme pár példa: Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never Never 2.; Sara Raasch: Jég, mint tűz; Anna Banks: Nemesis; Amie Kaufman – Meagan Spooner: This Shattered World; Marie Lu: The Young Elites

Worst bookish habit - Legrosszabb könyves szokásod
Képes vagyok fizetéskor a boltok pultján hagyni a könyvemet, mert nem tudok egyszerre a táskámmal, a könyvemmel, a portékákkal és a pénztárcámmal bűvészkedni. És megdöbbentő módon általában a könyvem szokott ottmaradni, amiért általában vissza kell rohannom a boltba és visszaszerezni. 😹
X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book - Az X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet baloldalról, felülről kezdve
Mivel több polcom van, több 27. regényt is fel tudok sorolni itt:
Cynthia Hand – Angyalfény
Charlie N. Holmberg – A papírmágus
Alma Katsu – Halhatatlan
Nigel C. Benson · Marcus Weeks · Voula Grand · Joannah Ginsburg · Merrin Lazyan - A ​pszichológia nagykönyve
Your latest book purchase - A legutolsó könyvvásárlásod
Legutóbb a könyvfesztiválon vásároltam könyveket, no de ott sokat. A következő könyvek felett vettem át az uralmat: Tahereh Mafi – Illaberek; Charlie N. Holmberg – A papírmágus; Lisa Heathfield – Papírpillangók; Julie Buxbaum – Három dolgot mondj; Cayle Forman – Engedj el; Colleen Hoover – Egy nap talán.
Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) - A legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál
Az utolsó amit éjjelig olvastam az Colleen Hoover Maybe Not című novellája volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése