2018. március 10., szombat

Ella 5 legjobban várt könyvmolykézős könyve


Sziasztok, kedves Olvasók!
A 2018-as év nem csak filmek terén lesz izgalmas a könyvmolyok számára, hanem regény megjelenések tekintetében is. Sok-sok izgalmas kötet vár ránk idén, illetve új könyves dobozok, amiket még ki kell próbálnunk. Tudom, hogy már jócskán benne vagyunk az új esztendőben, de még mindig bennem van a kezdeti izgalom. Hát most vessünk egy pillantást a Könyvmolyképző háza tájára. Elhoztam nektek azt az öt kötetet, amit én személy szerint már a legjobban várok. Ti melyik megjelenésre vártok a legjobban idén?
.............................................


Nem tudom, hányan olvastátok Beth Revis könyvét, a Túl a végtelenen című regényt, de aki olvasta, az tudhatja, hogy az első rész megjelenése óta már négy év telt el. Négy év. Tehát egyben szomorú és örömteli a hír: végre érkezik a sorozat második része! Meglehet, a harmadik részre csak 2022-ben számíthatunk – de ettől egyelőre megpróbálok eltekinteni. Ez a könyv már régóta ott csücsül a polcomon, de még sajnos nem volt időm belekezdeni, amit így utólag nem is bánok, mert négy év távlatából nem hinném, hogy sok mindenre emlékeznék ebből a történetből. Viszont így, hogy jön a folytatás, ideje belevágnom az űrutazásba, ami már évek óta csalogat!


Nagy Colleen Hoover fan voltam, ám az utóbbi időben kicsit alábbhagyott a rajongásom. Szeretem az írónő stílusát, hogy pillanatok alatt képes vagyok felfalni a könyveit, közel érzem a szereplőit és beszippant a történetvezetése, de a sok jó ellenére, mostanság olyan könyveket mutatott fel, amik részben irritáltak. Nem mondom, hogy csalódtam benne, de már nem ég köztünk úgy a láng, mint régen. Ettől függetlenül a top öt leginkább várt könyveim egyike az Ugly love, amitől már előre félek Steph véleménye után, aki hosszan ecsetelte nekem, miért is nem tetszett neki ez a kötet. Hát majd meglátjuk…


A This Shattered World egy olyan folytatás, amire nagyon régóta várok. Lenyűgöz ennek a sorozatnak a szépsége, illetve a témája. Amy Kathleen Ryan – Ragyogás című kötete után késztetést éreztem, hogy még több űrben játszódó történetet olvassak, ezért is engedtem a csábításnak, amit Lehullott csillagok jelentett, amikor megjelent. Nem dobtam egy hátast ettől a történettől, viszont abban biztos voltam, hogy szívesen folytatnám a trilógiát, már csak azért is, mert a sorozat részei különböző személyekről szólnak, csupán a világ ugyanaz, amiben ezek a karakterek mozognak. Így az sem fog problémát okozni, hogy elfelejtettem az első rész szereplőinek nevét, akikkel két éve találkoztam utoljára.


Tarryn Fisher – F*ck love című könyvének borítója egyszerűen zseniális. Úgy gondolom, sokan átélték már azt az érzést, amit a kötet borítója is sugároz. Egyszerűen imádom! Tarryn eddigi magyarul megjelent kötetei közül csak a Kihasznált alkalom-hoz volt szerencsém, amiről nem tudok túl sok jól elmondani, de azért rossz történetként sem aposztrofálnám. Sokszor estem már a szép külső, undok belső hibájába könyvek terén, de nagyon remélem, hogy ennél a regénynél nem ez fog történni. Annyira szeretném, hogy tetsszen: hogy megfojtson, felpofozzon, majd elringasson. Tudom, nem szabad ekkora elvárásokkal állni egy könyvhöz, de nagyon fájna a szívem, ha Tarryn ezt most eltolná. Névrokon, kérlek!


A lista koronázatlan királynője pedig Marie Lu, aki a Legenda című sorozatával az emlékezetembe véste a nevét. Kevés hozzá fogható írót ismerek, egyszerűen imádnivaló, amit a szavakkal csinál. Ha még esetleg nem olvastátok a Legendát, ideje fejest ugrani benne – nem fogjátok megbánni. Láttam pár képet, ami az írónőnek ihletként szolgált az új sorozat írása közben, és azt kell, hogy mondjam, nagyon izgalmasnak ígérkezik ez a történet is. Tűkön ülök, hogy a kezembe foghassam, megszagolhassam és simogathassam. A borító, akárcsak a Legenda esetében nem túl figyelemfelkeltő, de Marie Lu esetében még ez sem zavar. Szeretném. Ezt. A. Könyvet. Mihamarabb.

4 megjegyzés:

  1. Jajj ezek tényleg nagyszerű kötetek, én főleg Colleen Hoover könyvét várom. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, neked sem okoz majd csalódást. :D Egyre több negatív véleményt látok róla...

      Törlés
  2. Az Ugly love sajnos iszonyatos csalódás volt nekem :( Pedig szeretem Hoover könyveit. :(

    VálaszTörlés