2018. február 16., péntek

Első ANGOL Book A Sloth meglepetés doboz

Sziasztok!

Ma végre megérkezett hozzám a Book A Sloth Club első ANGOL nyelvű doboza, amit már eszméletlenül vártam. Hatalmas öröm volt arra hazaérni, hogy a várva-várt meglepetés ott vár rám az asztalomon. Eddig csak youtuberek unboxing videóin keresztül láttam a mosolygó arcokat, most viszont én magam is részese lehettem ennek az élménynek. 
Na, de vágjunk is bele, és nézzük - mit rejt a februári angol doboz. Ugye a téma Deception and Mortality volt, azaz árulás és halandóság, ami már a kezdetektől felhívta magára a figyelmemet.
Képeslap + doboz tartalma
A doboz kinyitásakor a képen látható kis kártya fogadott, ami egyből pozitív benyomást keltett bennem, ugyanis nagyon szép artwork látszik rajta. Miután kigyönyörködtem magam benne, gyorsan félre is tettem, mert ennek a lapnak a hátoldalán vannak felsorolva a doboz elemei, amit nem olvastam el, hiszen nem akartam lelőni előre a poént. 
Bögre és illatos gyertya
Fogásra is érezhető volt már, hogy lesz itt valami nehezebb tárgy, ami nem más, mint egy bögre, mégpedig Harry Potter témájú Expecto Patronum felirattal és dementorokkal. Szerintem nagyon klasszul néz ki az egész, fehér alapon fekete minta. Tetszik ez a minimalista design. Örülök ennek az ajándéknak, mert egy tematikus bögre nálam mindig nyerő, a Harry Potter rajongók pedig külön örülhetnek! Az a két kis cukiság a tetején pedig két lajhár mintás mágnes könyvjelző. A témához ugyan nem illik, maga a BASC imidzshez teljesen jól megy. Amit még a képen láthattok, az egy kis tégelyes illatgyertyavanília, szilva és pézsma keveréke. Különleges az illata, és nagyon kis cuki kiegészítő ez a gyertya. Fel fogja dobni a polcomat, az biztos.

Könyvtáska
Tovább kutakodva egy irtó klassz tárgy akadt a kezem közé. A kép bal oldalán láthattok egy könyvtáskát, ami szintén fekete fehér színben pompázik. Már régóta vágyom egy ilyenre, és ez zseniálisan néz ki! Méretét tekintve szerintem kényelmes lesz egy átlag méretű könyvnek, már alig várom, hogy használhassam! Ezzel fején találták a szöget a készítők, mert nem csak hasznos ez a kis erszény egy könyvmolynak, hanem még stílusos is. 

Tündéres medál
Még mielőtt a könyvhöz érnénk, van itt még egy kis apróság – egy tündéres medál apró kis üvegcsével, lila csillámporral a belsejében. Aranyos darab, a könyv témájához is jól passzol, viszont ez talán inkább dísz, mint ékszer. Egy műanyag dobozkába csomagolták, aminek a hátoldalán a képen látható felirat szerepel Fairyland címmel.  
Könyv nélküli meglepetések

Eddig láthattad azokat az elemeket, melyekből még nem derül ki, melyik könyv is lapul a doboz alján. Kattints IDE, ha szeretnél látni pár képet magáról a könyvről, de vigyázz, mert amit ott látsz már spoileres tartalom. 
Összegzésül, én nagyon meg vagyok elégedve azzal, amit kaptam. Szerintem egy igazán igényes és stílusos dobozt sikerült összeállítani. Sokféle ajándék belekerült, különböző méretben és anyagban, sőt mindegyik különböző funkcióval rendelkezik. Hasznos és jópofa díszekkel és tárgyakkal leptek meg minket. Láttam másoknál az előző meglepetéseket, és szerintem sokat fejlődött a minőség és a kreativitás. Talán ez annak is betudható, hogy az angol doboz ára ugyebár drágább, így talán több mindent ki tudott hozni belőle a csapat. Bár ezt az árat szerintem főleg maga a könyv "vitte el", hiszen egy minőségi keményborítós kötetet foghatunk a kezünkben. Hozzátenném még, hogy az ajándékok többnyire egymással is összhangban vannak, ami megint csak pozitívum. 
Köszönöm ezt az élményt a Book A Sloth Clubnak! Pár percig úgy érezhettem magam, mint egy kisgyerek a karácsonyfa mellett. 
Szép munka. Csak így tovább a csapatnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése